7 jednostavnih trikova da podigneš cenu svom autu pročitajte o njima u nastavku. Danas je sve na prodaju. I ove noći i ove ruke. I tvoja volja i ova kola.. 🙂 Prodaja je veština. Treba je znati, može olakšati. Ako niste urođeno daroviti, takva umešnost se može savladati vremenom. Ali ako vas mrzi da studiozno proučavate tehniku prodaje, mi vam ovim tekstom nudimo prečicu. U vidu nekih caka i trikova kako da koliko je u vašoj moći dignete cenu svoga četvorotočkaša. Uz ove sitnice otkup polovnih automobila može da se pretvori u bozu i limunadu. A ti da se oceniš kao prodavac meseca u prestižnoj automobilskoj industriji
Realna priča
– Nemoj lagati, al’ nemoj reći ni punu istinu. Kao svaki polovni auto, sigurno i tvoj ima neku falinku, nedostatak ili kvar. Bitno je da ne lažeš kupca i da što realnije i iskrenije predstaviš svoje vozilo. Ali ako misliš da nešto nije reprezentativno, a nije od krucijalnog značaja i može da se prećuti – učini to. Tako možete pridobiti poverenje i dobit istovremeno.
Pozitiva i entuzijazam
– Morate imati elana i pozitivne vibracije. Budite entuzijasti u prodaji, pokažite da vam je stalo. Pre nego što se nađete sa kupcem, fino se doterajte. Lepo se obucite, namirišite, počešljajte. Možda na prvu zvuči smešno i bezazleno, ali verujte da nije. Na taj način demonstrirate ozbiljnost, ukazujete poštovanje ljudima sa kojim pregovarate i dižete sve na jedan viši, profesionalniji nivo.
Predznanje
– Da biste uopšte pregovarali sa drugima, morate prvo vi jako dobro da poznajete vaš automobil. Sve njegove prednosti i mane, do tančina sve performanse, menjane delove, opremu i nedostatke. Kada suvereno deklamujete o prodajnom proizvodu, ulivate dozu sigurnosti u uši kupca slušaoca i povećavate šansu da prodaja protekne uspešno. Ako na svako njegovo potpitanje ćutite ko mulac, i ako on oseti da ne znate šta pričate, piši propalo. Stoga – pripremite se dobro!
“Operi me“
– Za početak povadite sve stvari iz vašeg vozila, iz gepeka, sa sedišta… Očistite unutrašnjost vašeg auta, proluftirajte ga, stavite novu mirišljavu jelkicu. A možete da se latite i creva i fino operete i spoljašnjost, prašinu sa krova i vrata, blatnjave gume, šoferku što su je ptice uneredile. Da se glanca i što se kaže – izgleda k’o nov!
Papirologija
– bilo bi lepo da dođeš sa vizit-kartom, tako ostavljaš utisak ozbiljnog i pouzdanog poslovnog partnera. A bilo bi lepo da pronađete i servisnu knjižicu sa urednim popisom svih popravki, a ukoliko ste sačuvali i račune, to je pun pogodak. Kompletna dokumentacija vozila potencijalnog kupca oslobađa briga i uliva sigurnost u buduću saradnju.
Oprema i rezervne gume
– Ako imate realativno očuvanu ili noviju opremu, a uz to i rezervne letnje i zimske gume, koje vam uredno stoje u gepeku, to bi bila prava stvar. Još jedna stvar manje o kojoj budući vlasnik mora da brine. I jedna stavka više koja doprinosi uspešnoj realizaciji prodaje.
Krug poverenja
– Kada se sastanete da potencijalni kupac vidi vaš automobil, obavezno ponudite probnu vožnju, kako bi imao uvid u to u kakvom je voznom stanju vaša makina. Još bolje ako on vozi, da ga oseti i sam proceni da li mu odgovara ili ne. Odlična „nema laži, nema prevare“ varijanta diže stepen poverenja na zavidan nivo.
Da rezimiramo. Ovu su sve vrlo jednostavni štosevi, koje svako može preventivno da preduzme, uz malo posvećenosti. Oni vam ne garantuju uspeh, ali ukoliko ih se pridržavate vaše šanse da odradite dobar posao vrtoglavo rastu. Laki trikovi za laku prodaju načiniće od prosečnog pregovarača sasvim solidnog prodavca, pouzdanog partnera u osobu kojoj se veruje. I otkrićemo vam još jednu tajnu – Ako kupac vidi vašu ispruženu ruku, a oseti korektan odnos u vrednost usluge koje ste mu plasirali, biće spreman da plati i više nego što je realna cena vašeg vozila. Zato korak, po korak i srećno! 🙂